سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یارَبَّ الحُسَینِ ، بِحَقِّ الحُسَینِ ، اشفِ صَدرَالحُسَینِ ، بظُهورِالحُجَّة

این لینک رو ببینیدخیلی جالبه خیلی از خاطرات زنده میشه

بعد از دیدن این تصاویر بگید تو کدوم دوره می تونستید رای بدید یعنی در کدوم دوره ریاست جمهوری رای اولی بودید ؟و اینکه اون زمان رای دادید یا نه؟

پاسخ خودم پارمیدا:

من دوره اولی که خاتمی رییس جمهور شد رای اولی بودم کلی هم ذوق داشتم ورای هم دادم فک میکردم خیلی کاره که من  می تونم رای بدمنکته بیناون زمون 15 سالم بود تبسم

توی این چند دوره دوتا شعار رو خیلی دوست دارم 1. بار اول که خاتمی کاندید شد شعارهای اون موقع این بود درود بر سه سید فاطمی خمینی و خامنه ای خاتمی ,مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید که ز انفاس خوشش بوی کسی می آید آخی یادش بخیر

2. زمان میر حسین که تو عکس های این لینک هم هست

موسوی از ماست همراهش شویم  زاده زهراست همراهش شویم  هی روزگاردلم شکست

 



برچسب‌ها: سیاسی
+ تاریخ دوشنبه 92/3/6ساعت 9:54 صبح نویسنده پارمیدا | نظر